maanantai 8. elokuuta 2011

Uusi-kaupunki ja Kopola (:

Voivoi. Tarvis varmaan vähän aktiivisempi olla >////<'
Mutta anygays, oltiin siis tässä ehkä kaks viikkoo takaperin Uudessa-kaupungissa. Käytiin vähän vaarin synnyinkaupunkia katsastamassa. Löydettiin sitten tiemme myös makeanvedenaltaalle, josta mukaan tarttui sitten mukavasti järvisyyhy..

Systerin kanssa uimassa :33 Minä tuo taaempana oleva ukkeli. Mun hiuksille pisteet niiden komeudesta (:


Käytiin myös siellä myllypuistossa ja Uudessa kirkossa. Siellä oli just joku konserttiharjotus menossa, niin päästiin kirkumista kuunteleen. Olis ollu ihan hienookin jos ei ois ollu huono olo. Viime yönä oli nimittäin se ihanaakin ihanampi mahatauti. Mutta juu kuvamateriaalia:



Kirppikselläkin olisin halunnu käydä, mutta ei sitten riittänyt aikaa siihen puuhaan. Tarvii varmaan tyytyä Tampereen UFF:iin ja näihin kotikaupungis surkeisiin pikku kaatiksiin..
Olis niin mahtavaa jos Akaaseen tulis joku iso vaatekirppis ♥____♥ Se olis mun unelmani. Ei kai auta muu kun täysikäsenä sitten perustaa oma. Eivaan.. Kai minä jostai paremman työn saan.. Haaveena ois tulla tatuoijaks, mutta ei taida mun piirrustustaidot ja kärsivällisyys ihan siihen riittää.. Kyllä mä oon ajatellu jonkun pienen vintagekirppiksen perustaa, mutta tuliskohan tuosta tarpeeks tuloja..? Jos jollain on kokemusta niin ottakaa ihmeessä yhteyttä. Mulle saa kans mainostaa hyviä kirpputoreja täältä Hämeen suunnalta. Joskus vois jonnekkin isompaan kaupunkiin mennä kirppisretkelle.

Voi itku. Ylihuomenna pitäis sitten kouluun raahautua. Miten kesä voi mennä näin helkutin nopeesti? o.o Vastahan se loma alko.. Vois pitää vuosivapaata koulusta :33 Eivaan. Mitä pikemmin pääsee koulut loppuun sen parempi. Onpahan se asia sitten hoidettu :D


Ja taas oleellisiin asioihin: Tulin juuri ömmm.. Viides päivä Kopolasta. Ja kukaan ei varmastikkaan ole koskaan kuullutkaan kyseisestä paikasta. Se on siis kurssikeskus jossa pidetään kuulovammaisille kursseja ja kesäpäiviä. En siis itse ole kuulovammainen, mutta olen kuitenkin jo kahtena kesänä ollut viitotunpuheen kesäpäivillä. Plus vielä viime keväänä olin sitten tehokurssilla. Mukana oli serkku, sysse ja mummi. Mummin takia me siellä lähinnä käydään. Mutta enään en voisi siellä käymistä lopettaa. Se on nimittäin upein paikka mitä tiedän. Ja siellä on niiiiin ihania ihmisiä. Kaikki yli viidenkymmenen, mutta mitä siitä? Eihän se ystävyys ikää katso, vaikka niin yleensä ajatellaan. "Lapsi ei voi olla aikuisen ystävä" pyhpah. Kopolasta on löytynyt monta hyvää kaveria joitten kanssa on oikein mukava viettää kesää.


Loppuun vielä esittelen ihanat kesäkenkäni (jotka olen jo ehtinyt rikkomaan)


Ah, ne on ihanat.
Ei mitkään laatukengät, ihan vaan H&M:stä kahellakympillä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti