maanantai 15. elokuuta 2011

Let's go, everybody ~

Mä en tiedä, onko kukaan koskaan mahtanut lukea koko blogia.. Mutta jos on, niin lukekoot sitten vastaisuudessakin. Olen kovin kiitollinen lukijoille. Ainakin Sanny lukee tätä silloin tällöin... Lohduttavaa.

Mutta mennäänpäs taasen asiaan. Koulujen alusta unohdin viime postauksessa kirjottaa.
Eli tosiaan, koulut alkoivat ainakin meilläpäin 10.8 joillain paikkakunnilla aiemmin, ja joillain myöhemmin. Ylä-aste on tähän asti tuntunut oikein mukavalta. Lukuun ottamatta: " Kuka v'ttu laittaa ekana päivänä seiskalle huulipunaa? " ja " Ihanat.. Huulet.. " Tuohon viimeiseen hymyilin ja sanoin " Kiitos ! " Oikein aurinkoisesti. Olen todennut että se toimii vastaavanlaisiin kommentteihin parhaiten. Mutta tuollaiset kommentit ei mua hätkähdytä. Muut saa ajatella mitä haluaa, ja mulla on punaset huulet. Tykkäsivät siitä tai eivät. Koulussa on siis kivaa, vaikka ei se erityisemmin edes koululta tunnu. Janskus ja Anan kanssa on lähinnä tullu hengattua. Lotan kanssa tietty aina kun osutaan samaan aikaan samaan paikkaan.

Mutta koulu sikseen. Muotipuoli on vielä ainakin toistaiseksi jäänyt aika vähäksi, mutta ei syytä huoleen. Huomenna otetaan Lotan kanssa uusia kuvia, niin ehkä sitten saadaan jotain matskua tänne. Mutta laitanpas tänne vielä tämmöiset kengät joista unelmoin:

Nämä syötävän suloiset Minna Parikan kengät olis unelmien täyttymys. Kelpaishan toki sellaset kirkkaan punasetkin, mutta nää ehkä sopis paremmin eri asujen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti